باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

باربدی با پولاش چیکار میکنه

1392/8/18 23:59
نویسنده : مامان نسیم
991 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانniniweblog.com

قبلا هم گفتم که هروقت میخوای جایی بریم میایniniweblog.com و از بابایی یا من پول میگیرniniweblog.com و میذاری تو جیبتniniweblog.com.گاهی اوقات میشد که پولاتو گم میکردیniniweblog.com بنابراین من و بابایی niniweblog.comتصمیم گرفتیم یه قلک واست بخریم که پولاتو بریزی توش niniweblog.comو بعد که پولات زیاد شد یا برات بریزم حساب niniweblog.comیا هرچی دوست داشتی باهاش بخری niniweblog.comو اینجوری یاد بگیری که بزرگ شدی پولاتو پس انداز کنی niniweblog.comتا پولدار بشی ایشاللهniniweblog.com

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 قلک باربدی

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 باربدی در حال ریختن پول توی قلکشniniweblog.com

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

جدیدترین عکس باربد که در کنار بره اش هستniniweblog.com

عاشقتم باربدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرحسین
20 آبان 92 16:06
ممنونم که به ما سرزدی. من هم با افتخار شما رو لینک کردم. من عکسها رو تو سایت های مختلفی که تو قسمت پیوند وبلاگم هست ویرایش میکنم. باز هم اگه سوالی بود در خدمتم. باز هم به ما سر بزن
مامان محیا
29 آبان 92 18:00
باربدی،با پول هات میخوای چیکار کنی؟میگم بهتره یه سرمایه گذاری اساسی بکنی هااااااااااااااا حتما خاله جون،به پیشنهادتون فکر میکنم