باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

مریضی باربد + کارهاش تو 32 ماهگی

1393/3/3 16:27
نویسنده : مامان نسیم
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم،جونم،عسلمniniweblog.com

امروز اومدم از کارات و حرفات برات بگم،آخه میدونم بزودی بزرگ میشی و ممکنه من اینا رو یادم نمونه برات بگمniniweblog.comپس اینجا مینویسم تا همیشه یادم بمونه:niniweblog.com

اول از همه از مریضی 10 روزت بگم که چقدر بما سخت گذشت: niniweblog.comمريضي بدي بود اصلا غذا نمیخوردی و  مدام شکمت کار میکرد.همش هم بهانه گیری میکردی روزای اول فکر کردم بخاطر گرمای هواستniniweblog.com ولی وقتی غذاهای مورد علاقتو هم درست میکردم و بازم نمیخوردی شک کردمniniweblog.comبهت سوال میکردم باربدی کجات درد میکنهniniweblog.com دست میکردی تو دهنتو اشاره به لثه آخرت میکردی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤،نگو عسل مامان باز داره دندون بیرون میارهniniweblog.com،بعد از یه هفته بی اشتهایی یه شب تا صبح تو تب سوختی ولی از فردای اون شب خوب شدیniniweblog.com و وقتی نگاه کردم تا دندون آخریت نوک زده مبارکت باشه عشق مامان. niniweblog.com

چند شب پیش به مامان میگفتی مامان منو مامي نکن بزرگ شدمniniweblog.com،منم خوشحال گفتم دیگه شروع کنم شبا مامیت نکنمniniweblog.com،بعد رفتی جیشتو کردی و اومدی ولی وقتی خواستی بخوابی گفتی منو مامی کن niniweblog.com

وقتی بابايي ميخواد بره سرکار اگه يوقتی حواسش نباشه باهات خدافظي نکنهniniweblog.com ميگی بابايي خدافظي بکن.بعد بابات بوست ميکنه خدافظي ميکنه niniweblog.comميگي مامان بوس ميخوادniniweblog.com.خلاصه تا بابايي بخواد بره اوضاعي داريم ماniniweblog.com

 ميايي ميگي مامان پول بده برم به به بخرمniniweblog.com.بعد با ماشين برقيت مثلا ميري خريدniniweblog.com بعدم پولو مياري دستاتم الکي ميبندي ميگي به به خريدم بذارش تو یخچالniniweblog.com و بعدم کارایی که بابات انجام میده رو تقلید میکنیniniweblog.com

عاشق خونه دایی یوسفی ،همش میگی بریم خونه داییniniweblog.com،اخه میری اونجا با هستی و روژان بازی میکنیniniweblog.com،جالب اینکه همیشه هم هستی و روژان رو وارونه صدا میکنیniniweblog.com

عاشق رنگ ابي هستی ،هر چیزی رو میخوای میگی رنگش آبی باشهniniweblog.com

ميخوايم بريم بيرون ميگی مامان دوتايي بريمniniweblog.com.با تاکسيبار بابایی بريم دریا،آخه ماشین شرکت که پیش باباست پیکانبار و تو بهش میگی تاکسیبار.niniweblog.com

وقتي غذا ميخوري اگه داغ باشه مياي دهنتو باز ميکني که ما واست فوتش کنيمniniweblog.com  اونشب من غذا خوردم ميگي مامان داغ بود بعد ميگي دهنتو باز کنم برات فوت کنم.niniweblog.com

واسم جديدا ابرو ميندازي البته يه ابروniniweblog.com،میای به منم میگی ابرو بنداز ولی من که نمیتونم یه ابرو بندازمniniweblog.com،میای یکی از ابرو هامو میگیری که مثلا یه ابرویی بندازم و میگی دوتا نهniniweblog.com

با هم قايم موشک بازي میکنیم،niniweblog.com بمن ميگی چشم بذار بعد ميری تو اتاق خواب ما قايم ميشیniniweblog.com ميگم بيام.بدو ميایniniweblog.com ميگم نه مامان بياد ميگی بياniniweblog.com.ميگم کجايي ميگی تو اتاق مامان باباniniweblog.com.ميرم چراغ خاموشه ميگم باربد کجايي ميگه اينجا بعدم ميپره تو بغلمniniweblog.com،بعد خودش چشم ميذاره ميگه ١-٢-٣ بعد من قايم ميشم ميگه مامان کجايي.niniweblog.com

چند مدت پیش رفتیم کازرون تو پارک داشتی با ماشینت بازی میکردیniniweblog.com که یه پسر همسن خودت یه ماشین شبیه ماشین تورو داشتniniweblog.com البته یکم کوچیکتر بعد اومدی میگی مامانniniweblog.com ماشین من بزرگ ماشین نی نی کوچیکهniniweblog.com،جالبه بزرگ و کوچک بودن و خوب تشخیص میدیniniweblog.com

وقتی شبا از بیرون میایم که میخوایم در پارکینگ باز کنیمniniweblog.com بابایی کلید و میده بمن niniweblog.com تو کلید میدی به بابایی و میگی هاپو هست بابایی تو بروniniweblog.com

هر وقت میخوای شیر بخوری بمن میگی مامان شیر بخور بووه میشیniniweblog.com،آخه بابایی بهت گفته اگه مامانا شیر نخورن وقتی پیر شدن پا درد و کمر درد میگیرن.niniweblog.com تو هم دقیقniniweblog.com

Avazak.ir Line13 تصاویر جداکننده متن (1)

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

madarkhanomi
3 خرداد 93 16:32
اول از همه مروارید جدیدت مبارک عزیزم وای ماشاله چه بلا و شیرین زبون شده این گل پسر یه ماچ گنده واسه باربد خان شیطون بلا!
مامان نسیم
پاسخ
مرسی زندایی جونیه ماچ گنده واسه فاطمه گلی