باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

پروژه شیر گرفتن باربد خان

1392/7/4 1:15
نویسنده : مامان نسیم
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانیniniweblog.com

امروز 3 مهر 1392 یعنی تو دقیقا 2 سال و 18 روزتهniniweblog.com،امروز بعدازظهر من و بابایی تصمیم گرفتیم پروژه از شیر گرفتن توروniniweblog.com با همکاری همدیگه شروع کنیمniniweblog.com.شب که خواستی بخوابیniniweblog.com طبق معمول اومدی گفتی مامان آب تو اتاق،دادا،اتو niniweblog.comیعنی مامانی بریم تو اتاق زیر پتو لالا کنیم بهت شیر بدمniniweblog.com،بهت گفتم مامانی آب بووه شدهniniweblog.com و خواستی که اونو ببینی niniweblog.comو منم بهشون چسب زخم زده بودم که همینکه یکیشو دیدی niniweblog.comگفتی آب اووووه و خواستی اون یکیو ببینیniniweblog.com و وقتی دیدی اونم چسب زخم داره دیگه بهونه نگرفتیو niniweblog.comگفتی با یعنی بذارمت رو پاهامniniweblog.com و ممی خواستی یعنی شیر تو شیشه پستونکت niniweblog.comو خدارو شکر بدون هیچ مشکلی خوابیدیniniweblog.com.امیدوارم به همین راحتی بتونم شیر ازت بگیرمniniweblog.com.خودم که خیلی داغونمniniweblog.com حس میکنم میخوان تورو ازم بگیرن niniweblog.comولی چاره ای نیست مجبورمniniweblog.com اینو بدون که از عشق من به تو کم نمیشهniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا ( مامان کیانوش)
23 مهر 92 12:18
موفق باشی دوستم....

این گل پسر خوشگلمو حسابی بچلون ... چند وقتی می شد روی ماهشو ندیده بودم... الان دلم باز شد........راستش می خواستم بگم کم اومدنم رو به حساب بی معرفتیم نذار عزیزم... چند وقتیه حال خوشی ندارم به خاطر یه نخود فرنگی که خدا نصیبم کرده....


سلام خاله جون.مرسی که به ما سر زدین.خیلی خوشحال میشیم وقتی پیامهای خوشکلتونو میخونیم.ایشالله بزودی حالتون بهتر بشه
بهار
6 آبان 92 16:03
قالب وبلاگ سفارشی. http://ghalebe-weblog.blogfa.com