باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

44 ,45 , 46 ماهگیت مبارک عسلم

1394/2/16 16:42
نویسنده : مامان نسیم
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانniniweblog.com

خوبی عشقمniniweblog.com  بعد از کلی تاخیر بالاخره اومدم بگم این مدت چه اتقافا افتادniniweblog.com.اوایل خرداد ماه با مامان جون و خاله درنا رفتیم بوشهرniniweblog.com هم برای اینکه مامانی بره چکاپ واسه نی نی niniweblog.com و هم جزوه های دانشگاه از دوستم بگیرم و واسه امتحانا آماده بشمniniweblog.com

بعد از اون 15 خرداد بازم با مامان جون و خاله درنا رفتیم بوشهر واسه امتحاناniniweblog.com .خداروشکر خوب بودی البته گاهی بهونه بابایی رو میگرفتی niniweblog.com ولی در کل خوب بودی.با بچه ها بازی میکردی niniweblog.com حتی بتنهایی با بچه ها میرفتی خونه دوستشون و بازی میکردیniniweblog.comموقع رفتن به دانشگاه هم لازم نبود مثل ترم قبل بخوابونمت niniweblog.com که نبینی میرم بیرون خیل خوب کنار اومده بودی که من باید برم امتحان بدمniniweblog.com و بیام باهام خداحفظی میکردی و با کلی بوس مامان بدرقه میکردیniniweblog.com یبار که خوابوندمت و رفتم بعد که اومدم تا کلی باهام قهر بودی میگفتی چرا بیدارت نکردم و ازت خدافظی نکردم niniweblog.com خلاصه منم یه نامه نوشتم و گفتم برات نامه نوشتم ببینی niniweblog.comگفتی واسم بخون بعد که خوندم تا کلی نامه دستت بودniniweblog.com و میگفتی واسم نوشتی من رفتم دانشگاه ودوستت دارم وخدافظ بوس بوسniniweblog.com البته دست دایی یوسف وخاله لیلا و مامان جون و خاله درنا ودختراniniweblog.com واقعا درد نکنه کلی کمک کردن که من بتونم درسام بخونم و امتحانام و راحت بدمniniweblog.com

تو سفر بوشهر تونستم شیشه پستونک رو ازت بگیرم niniweblog.comروز اول یخورده بهونه میگرفتی ولی خداروشکر این پروژه هم گذشتniniweblog.com اونم چطوری: سر شیشه تو با دندون کنده بودیniniweblog.com  بعد  دایی یوسف واست شیر خریده بود شیر بدون لاکتوز خریده بود که یکم طعم تلخی داشتniniweblog.com و تو فکر کردی بخاطر شیشه هست و خداروشکر دیگه نخواستی تو شیشه شیر بخوریniniweblog.com

بعد از تموم شدن امتحانا اومدیم کازرون تو این مدتم درگیر کارای عقد خاله درناییم niniweblog.comکه انشالله 15 مرداد عقدشونهniniweblog.com

کلی هم شیطونی شدی .مثل قبل شبا میبریمت پارک بازی کنیniniweblog.com،مثل قبل از بوس متنفری فقط فقط به من و بابایی اجازه میدی ببوسیمتniniweblog.com چند روز پیش که خاله درنا بزور بوست کرد بهش گفتی میرم به بابام میگم دعوات کنهniniweblog.com  تازه من یکی داره بهش میگم باباییییی ولی تو بابا نداری niniweblog.comخاله هم گفت بابای عمو احمدم مثل بابای خودمهniniweblog.com.بعد اومدیم خونه عکس آقاجون دیدی میگی این بابا تو niniweblog.com بابای خاله درنا نیست خاله درنا خودش بابا داره بابای عمو احمد باباشهniniweblog.com

یه عروسک داری که عاشقشی مدتیه همش بغلته niniweblog.comمیگی این نی نی ماست اسمش کسراست من داداششمniniweblog.com

واسه اینکه بیشتر کارای خوب کنی به کاغذ زدم رو در یخچال niniweblog.com و بهت گفتم هر کار خوب یه ستاره داریniniweblog.com و هرکار بد یه ستاره برداشته میشهniniweblog.com  و وقتی 10 تا ستاره شد یه جایزه خوب داریniniweblog.comخلاصه من و کشتی آب میاری واسه بابایی ستاره میخوای.niniweblog.com غذا میخوری ستاره میخوای.دسنشویی میری ستاره میخوای niniweblog.comولی خدا نکنه کار بد کنی و من بخوام یه ستاره رو بردارمniniweblog.com ،خلاصه اوضایی داریم با شماniniweblog.com

و از مشکلاتی که با شما داریم:niniweblog.com

- به هیچ کس سلام و خدافظی نمیکنی جز من وبابات واین بزرگترین فکر واسه منniniweblog.com

- یه مهمون میاد زودی میری قایم میشی و خجالت میکشی بیای خودتو نشون بدیniniweblog.com

رایشگاه نمیری قبلا بابات موهاتو کوتاه میکرد niniweblog.com ولی گفتم دیگه موهاتو کوتاه نمیکنم تا وقتی که خودت بری آرایشگاه niniweblog.com

- در ضمن تم تولدت هم آماده چاپ201309301909BOQ.gif با کمک خاله سعیده و خاله سمانه واقعا ممنونniniweblog.com

برای عکسای باربد دنبالم بیااااااااااااااااااااا

اینجا رفته بودم جزوه کپی کنم خوابت برده بود

niniweblog.com

اینم خونه دایی یوسف هست و شما در حال بازی

niniweblog.comniniweblog.com

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

پسندها (1)

نظرات (0)