باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

باربد 2 ساله میشود .....

1392/6/11 18:24
نویسنده : مامان نسیم
333 بازدید
اشتراک گذاری

2 سال پیش من در چنین روزی مادر شدمniniweblog.com

باربد یکماه زود به دنیا اومد و من اصلا انتظار اومدنشو در اون روز نداشتم. اما اومد و خدا رو شکر که صحیح و سالم به دنیا اومدniniweblog.com

پسر خوشگلم تولدت مبارک

 45.gif

و خداوند با تولدت نعمت را برمن تمام کرد

لبخندی زد و آسمان آبی شد

شبهای قشنگ شهریور مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا آخر عمر غرق بیتابی شد

1

پسرکم تولدت مبارک.

انشالله تولد 120 سالگیت

احتمالا این شکلی میشینیشخند

58.gif

بزودی با عکسای تولدت میام،فردا عازمیم که بریم شیراز واسه جشن تولدت.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

mamane m@ni
11 شهریور 92 18:19
تولدت مبارکههههههههههههه خاله


مرسی خاله جون
مامان عسل
11 شهریور 92 19:34
سلام عزیزم وبلاگ خیلی نازی دارین. با اجازه و با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم با هم دوست بشیم عزیزم.


ممنون مامان عسل جون.منم با افتخار لینکتون میکنم.ما هم خوشحال میشیم که باهم دوست بشیم
بابای ملیسا
11 شهریور 92 19:43
سلام . ضمن تبریک به خاطر نوشته های زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . ممنون می شم اگر به کلبه مجازی دردونه این حقیر قدم بزارید و با گذاشتن یک یادگاری ، خاطره ای شیرین برای فردای ملیسا رقم بزنید . ممنونم از لطف شما .


سلام.ممنون.حتما بابای ملیسا جون در اسرع وقت به وبلاگتون سر میزنم
مامان عسل
11 شهریور 92 23:04
سلام عزیزم اگهمیشه بهم توضیح بده چطور در قسمت اسلاید عکس عکسارو بذارم. ممنون یکی هم اگه میشه کد باب اسفنجی رو بدی بهم یه دنیا ممنو گلم میبوسمت.


چشم میام وبلاگتون و جوابتون رو میدم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 شهریور 92 4:11
مبارکه اقا خیلی مبالکه به خدا هر چی شهریوریه رو عشقه


مرسی خاله زهرا.عشقه
مامان عسل
12 شهریور 92 16:44
سلام عزیزم ببخشید ولی کد رو نفرستاده بودی. چون من چیزی ندیدم. چون عسل علاقه ی شدیدی به باب اسفنجی داره واسه اون می خواستم عزیزم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 شهریور 92 2:15
عزیزم من امدم ببینم عکسی گذاشتی از تولودش یا نه
پس چی شد


سلام عزیزم.من اومدم بوشهر ولی هنوز وقت نکردم.در اسرع وقت حتما میذارم
مامان ریحان
25 شهریور 92 1:55
سلام

تولدت مبارک ایشالا 120 ساله شی
خصوصی


ممنون خاله جون