باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

اندر احوالات آقا باربد

1392/5/13 3:25
نویسنده : مامان نسیم
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

ایشالله که خوبیniniweblog.com،امروز اومدم که از احوالاتت تو این روزا بگمniniweblog.com،اول از همه بگم یه مدت لج کردی و وقتی دستشویی داری نمیگیniniweblog.com و تو خودت جیش میکنیniniweblog.com،ما هم تصمیم گرفتیمniniweblog.com باز یه مدت مامیت کنیم و بذاریم تا خودت ازمون بخوایniniweblog.com که دیگه مامیت نکنیم،ولی مثل اینکه آقا باربد ما خیلی هم بدش نیومدniniweblog.com از اینکه مامی میشه،آخه همینکه چند ساعت از مامی کردنش میگذره میای و میگی مامان بازniniweblog.com،منم مامیتو برات باز میکنم بعدم میری یه مامی نو میاری niniweblog.comو میدی به من یا بابایی و خودت میخوابی رو زمینniniweblog.com و باسن مبارک رو میدی بالا یعنی مامیت کنیمniniweblog.com،حتما هم باید بالشت زیر سر آقا باشهniniweblog.com،تازه گاهی اوقات دستمال مرطوب هم میاری و اول خودت پشتتو تمیز میکنیniniweblog.com و بعد میخوای که مامیت کنیمniniweblog.com،یه چیز بامزهniniweblog.com،یه بار که گردنت کثیف بود و من خواستم با دستمال مرطوب تمیزش کنم دستمالو از من گرفتی و گفتی نهniniweblog.com و خوابیدی رو زمین و پشتتو باهاش تمیز کردی niniweblog.comیعنی که این مال پشت نه جای دیگهniniweblog.com،الهی من فدات شم که با یبار دیدن یه کار اون کارو زودی ضبط میکنیniniweblog.com.

الهی فدای پسر مهربونم بشمniniweblog.com،کلی بفکر منی،هروقت یه چیزی بهت میدم بخوریniniweblog.com همینکه تموم میشه ظرفشو میبری میذاری تو آشپزخونهniniweblog.com،حتی وقتی یه مهمون میاد وقتی یکیشون میوه یا چاییشو میخورهniniweblog.com زودی ظرفشو میبری میذاری توی سینک ظرفشوییniniweblog.com


وقتی میگم بیا کمک مامانی زودی همه اسباب بازیهاتو جمع میکنی میریزی تو سبدش و سه چرختو هم میذاری کنار تلویزیون به اصطلاح خودت جاش اونجاست niniweblog.comو مثلا خونه رو مرتب میکنی niniweblog.comولی بعد از دو دقیقه بازم سبد اسباب بازیها رو واروونه میکنیniniweblog.com و روز از نو روزی از نو،niniweblog.comبقول بابایی یه قدم در میون میتونیم راه بریم از دست وسایل آقا.niniweblog.com

وقتی بهت میگم باربدی مامانی دلش برات تنگ شدهniniweblog.com زودی خودتو میندازی تو بغلمniniweblog.com و خودتو میچسبونی به منniniweblog.com گوشتو میاری کنار دهنم یعنی برات شعر بخونمniniweblog.com،من که میگم عسل مامان توهم تکرار میکنی niniweblog.comو بعدم میگم نفس منه،خوشکل منه،عمر منه،قلب منه و ..... و تو هم باهام سرتو تکون میدیniniweblog.com 

دیگه تقریبا یه 1 ماه دیگه باید شیر خودم ازت بگیرمniniweblog.com،میدونم خیلی سخت برای هردوتامونniniweblog.com،مدتهاست فکرم به این موضوع niniweblog.comو کلی استرس دارم و نگرانمniniweblog.com،یه مدت سعی میکنم وقت خواب دیگه بهت شیر ندم niniweblog.comمیگم بالشت بیار مامانی واست شعر بخونهniniweblog.com،میری یکی واسه خودت میاری niniweblog.comو میذاری رو پاهام و یکی هم میاری میذاری niniweblog.comپشت کمر مامانی مهربون منniniweblog.com،بعدم میای و رو پاهام میخوابی و بعد از کلی تکون دادنniniweblog.com و شعر خوندن میخوابی نفس منniniweblog.com

چندروز پیش دایی یوسف اینا میخواستن برن کازرونniniweblog.com خونه مامان جون،هرچی بما اصرار کردن که باهاشون بریمniniweblog.com بابایی راحت نبود که بریم niniweblog.comگفت چون ماشین نداریم راحت نیستمniniweblog.com،خلاصه وقتی اومدن دم در واسه خداحافظی niniweblog.comوقتی خاله لیلا گفت میخوان برن پیش درنا و مامان جون رفتی بغل خاله لیلا تو ماشین نشستی و با من وبابایی هم خداحافظی کردیniniweblog.com بدجنس میخواستی مارو تنها بذاری بریniniweblog.com

وقتی یه صدای بلند میشنویniniweblog.com یا مامانی به یه کار اصرار داره که خلاف میل آقاستniniweblog.com و اون کارو مامانی خیلی تکرار میکنه تشریف میاریniniweblog.com و انگشت اشارتو میذاری رو بینیت و میگی هیش هیش هیشniniweblog.com ..... یعنی ساکتniniweblog.com

تقریبا هرکلمه ای رو که ازت بخوایم میگی niniweblog.comولی بعضیاشونو طوری تلفظ میکنی که نمیشه نوشتniniweblog.com،البته صداتو ضبط کردم واینم یه سری از کلمات که نونستم بنویسمniniweblog.com

مامان چو :مامان جونniniweblog.com

باواچی : بابا حاجیniniweblog.com

عانشتم :عاشقتمniniweblog.com

آ لا ووووو :  i love uniniweblog.com

اس و نه  هر دو به معنی نهniniweblog.com،در زمان و مکانهای متفاوت استفاده میشهniniweblog.com

اسنی : بستنیniniweblog.com

آناس : آدامسniniweblog.com

آدیش : آتیشniniweblog.com

ممی : سیب زمینیniniweblog.com

دوجه : گوجهniniweblog.com

مامان شعر میخونهniniweblog.com میگه موشه پرید تو سوراخ خرگوشه گفت،باربد میگه:آخniniweblog.com

 

دوستت دارم باربدی تا بعد مامانی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)