باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

اولین افطاری

1392/4/20 14:59
نویسنده : مامان نسیم
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیHeart Smile

امروز اولین افطاری من در کنار قند عسلم بودYah،اینکه میگم اولین چون سال اول که باردار بودمniniweblog.com،پارسال هم چون تو هنوز کوچولو بودی و شیر میخوردی niniweblog.com نتونستم ولی امسال چون شیر کمتر میخوری گفتم که دیگه روزه بگیرم

یکم سخت بود،ون هم روز اول بود و هم بعد از چند سال که نگرفته بودم.خلاصه بابایی هم که کار داشت niniweblog.comو رفته بود بیرون بنابراین من و شما دوتایی باهم افطار کردیمGemini،عجب افطاری بود در کنار تو عشق مامان.

خدایا اول از همه ازت سلامتی میخوام بعد موفقیت و خوشبختی و از همه مهمتر موفقیت و خوشبختی گل پسرم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)