باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

مسابقه نی نی وبلاگ

1392/4/18 22:29
نویسنده : مامان نسیم
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانیniniweblog.com

نی نی وبلاگ توی جشنواره تابستانی یه مسابقه گذاشته niniweblog.comبنام نی نی شکمو niniweblog.comمنم عکس پسر خوشکلمو فرستادم niniweblog.comو بعداز 24 ساعت برام کد رو فرستادن(530)niniweblog.comیعنی دوشنبه 17 تیر 1392،این اولین رقابت زندگی پسر گلمهniniweblog.com،اینم عکستniniweblog.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

بعداز اون شروع کردم به تبلیغاتniniweblog.com اول از همه به همه ی مخاطبین موبایلم اس دادم niniweblog.comو خواستم که بهت رای بدن،بعدم تو وبلاگهاniniweblog.com و فیس بوکniniweblog.com.

خلاصه امروز عصر که رفتم تو سایت طبق شمارش اولیه آرا niniweblog.comپسر گلم توی تقریبا 150 نفر شما نفر 24 بودیدniniweblog.com،تا 18 مرداد هنوز وقت هستniniweblog.com،ایشالله که پسر من اول بشهniniweblog.com،اگه نشد هم مهم نیست همینکه فهمیدیم که چقدر تو فامیل طرفدار داریniniweblog.com و همه دوستت دارن برامون کافیهniniweblog.com.

 

دوستت دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی مهدیار
20 تیر 92 12:53
باربد عزیزم شرمنده .مهدیار رو ثبت نام کردم تو مسابقه.و رایم رو به شکموی خودم دادم خیلی دیر کامنتت رو خوندم عزیزم وگرنه هر دو رو با هم می فرستادم.به هر حال ایشالا که تو هم جزء برندگان باشی


مرسی خاله جون انشالله که من و مهدیار هردو با هم برنده شیم