باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

22ماهگیت مبارک

1392/4/17 2:29
نویسنده : مامان نسیم
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمniniweblog.com

تولد 22 ماهگیت مبارک

چقدر زود گذشت این 22 ماه،انگار همین دیروز بود که بدنیا اومدیniniweblog.com،چشم رو هم بذارم بزرگ شدی و واسه خودت مردی شدی پسر گلمniniweblog.com.تو این مدت لحظه های خوب و شیرینی باهم داشتیمniniweblog.com،وقتی برای اولین باز  نشستیniniweblog.com،قدم برداشتیniniweblog.com،حرف زدی niniweblog.comو .... مخصوصا وقتی برای اولین بار گفتی مامانniniweblog.com،بهترین اتفاق تو زندگیم اون لحظه بودniniweblog.com.این روزا خیلی شیرین شدی اول از همه چندتا واژه جدید که میگیniniweblog.com

بازم فرهنگ لغاتت قاطی شدniniweblog.com،یه چند روزه بجای م میگی ب و بجای مامان هم میگی باوا(بابا)niniweblog.com

باواحاچ ........ باباحاجی(بابابزرگ)niniweblog.com

آاعت ........... ساعتniniweblog.com

ات ...............نکنniniweblog.com

اسی ....... مرسیniniweblog.com

آنه ............. آرهniniweblog.com

تو ............. توپniniweblog.com

نهniniweblog.com

با ......  پاniniweblog.com

دس ....... دستniniweblog.com

دردniniweblog.com

خلاصه وقتی هم میخوای حرف بزنی زیر لب یه چیزایی رو زمزمه میکنی ولی نمیفهمم چی میگیniniweblog.com

 

 

مامان میگه بع بعی میگه،باربد: بع بعniniweblog.com

مامن میگه گاوEmoticon میگه،باربد:با ..باniniweblog.com

مامان میگه 1،باربد : 2 بعد دوباره مامان میگه 2، باربد: 3

مامان میگه 9،باربد : 10

مامانی شعر میخونه یروزی آقا خرگوشه افتاد دنبال موشه و باربدی موش میشهEmoticon

مامانی شعر میخونه من گلم باز میشم ............ این وری میشم اونوری میشم باربدم دست میزنه و اینوری و اونوری میشه ...... آخر شعرم میگم پرپر میشم میریزم زمین باربدم میخوابه رو زمین

حالا یه سری عکس از این روزای پسر گلم

برای دیدن بقیه عکسا تشریف بیارین ادامه مطلب

 

باربدی عاشق گوجه فرنگی

باربد شکمو(دور لبتو ببین)

دوستت دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
17 تیر 92 22:06
سلام مامان مهربون باربدی.حتما به باربد جون رای میدم. من ومحیا باربد رو خیلی دوست داریمامیدوارم که باربد برنده ی مسابقه بشه


مرسی عزیزم ما هم شمارو خیلی دوست داریم
مامانی مهدیار
20 تیر 92 12:49
سلام باربد جونم.خوبی خاله؟
فدات بشم عزیزم با اون حرف زدنت که باعث شدی کلی بخندم.دوست می دارم بوس بوس


مرسی خاله جون منم شمارو دوست میدارم بوس بوس
madarkhanomi
26 تیر 92 17:05
ماشاله چقدر بزرگ شدی باربد خان!
مگه اینکه توی وبلاگ ببینیمت آقا
راستش من میخوام برای نی نی توی دلم اتاق تزیین کنم اگه شما ایده ای داری میشه بهم سر بزنی و کمکم کنی؟؟؟؟ لطفا


سلام زن دایی.خوشحالا میشیم اگه بتونیم بهتون کمک کنیم