باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

بازم خرابکار مامان

1392/4/16 17:02
نویسنده : مامان نسیم
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیniniweblog.com

این روزا حسابی شیطون شدیniniweblog.com،اول از همه بگم که مامانی به قول خودش عمل کرد niniweblog.comو اون جایزه رو که بهت قول داده بودم واست خریدم niniweblog.comالبته به انتخاب خودت،12 تا ماشین کوچولو.niniweblog.com

از روزی که ماشینا رو واست خریدم کاری به ما نداریniniweblog.com و حسابی سرگرم اوناییniniweblog.com،اونارو میچینی یه جایی و باهاشون بازی میکنیniniweblog.com،البته ناگفته نماند که حسابی دکوراسیون خونه رو بهم ریختیniniweblog.com،مثلا اونا رو روی زیر تلویزیونی چیدی و اونجا تبدیل به پارکینگ طبقاتی ماشینها تبدیل شده.niniweblog.com

واما از خرابکاریهاتniniweblog.com،دوروز پیش دیدم صدات نمیاد گفتم حتما داری با ماشینات بازی میکنیniniweblog.com ولی یه لحظه که بهت سر زدم دیدم ای داد بیداد niniweblog.comنگو آقا یه خودکار پیدا کرده و داره رو خودش نقاشی میکنهniniweblog.com

با اینکه من وبابایی چندین بار بهت تذکر دادیم که آتیش جیززززززniniweblog.com ولی کو گوش شنوا شما همش دور گازی niniweblog.comو مرتب سنگاشو برمیداری و باهاشون بازی میکنیniniweblog.com،اونروز هم که خواستی سنگ گاز رو برداری از اونجا که گاز داغ بود یه دفعه جیغت بلند شوniniweblog.com و بوووو شدی و تا کلی گریه میکردیniniweblog.com

الهی من فدای اون دست کوچولوت برم مامانی با اون تاولشniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)