باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

فتو شاپ

1392/3/10 16:45
نویسنده : مامان نسیم
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.نفسم.پسرم و .......Yellow Head Funny Smiley

اینجا چندتا عکس برات میذارم که خودم درستشون کردمYellow Head Funny Smiley

 

عجب مامان هنرمندی هه هه هه هه .....Yellow Head Funny SmileyAvazak.ir smili93 تصاویر زیباسازی وبلاگ (4)

04500000دوست دارم زندگی مامان04500000

 divider ~ hearts

divider ~ heartsdivider ~ hearts

 

 

 


divider ~ heartsdivider ~ heartsdivider ~ heartsdivider ~ heartsdivider ~ heartsdivider ~ hearts

divider ~ hearts

عزیز مامانی امیدوارم از عکسات خوشت اومده باشهبازم وقت کنم واست درست میکنم و میذارماینو هیچوقت فراموش نکن تا آخر عمرم

 

ali-mahsaعاشقتمali-mahsa

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

madarkhanomi
9 تیر 92 13:01
خوشکل هستن