باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

عکسای جدید

1392/3/10 16:42
نویسنده : مامان نسیم
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانniniweblog.com

اینم یسری عکس جدید که از زبون خودت گذاشتمniniweblog.com

جاتون سبز عجب پیتزایی بود

 

اینم من وبابایی و عمو شهرام مهربونم بعداز اون پیتزای خوشمزه

بازم حرف مامان گوش نکردم دستام کثیف شد

اینم من -ساحل بوشهر 

 

 

 

من و بابایی ساحل بوشهر 

عجبکاتونی

اینم یه آش خوشمزه

من در کنار آگا خرسیها

اینم خود خرسیها

مامان جون مزاحم نشو میخوام زودی شرتمو بپوشم برم دردر

مگه نگفتم مزاحم نشو الآن بابایی ولم میکنه

حالا که نذاشتی برم منم خرابکاری میکنم

بابا میخوام هندونه بخورم اگه این مامان گذاشت همش عکس میگیره

اینم من و هستی خانم 

پشت سرمونم دایی یوسف

بیچاره روژان اون زیر له شد

ای وای من این تو چیکار میکنم

آخی خسته شدما حالا تو بغل خرسیا بخوابم شب بخیر 

برو دیگه مامانی منو کشتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)