باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

تولد 3 سالگی باربد عسل خان

1393/6/24 19:51
نویسنده : مامان نسیم
935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانniniweblog.com

خوبی عشقم؟؟؟؟؟تولد 3 سالگیت مبارک نفس مامانniniweblog.com.ایشالله تولد 1000 سالگیت عسل مامان.niniweblog.com

از اونجایی که قرار بود تولدتو کازرون خونه مامان جون زهرا بگیریم و مامان جونم رفته بود شمالniniweblog.com بخاطر همین جشنت 20 شهریور اوکی شد.niniweblog.comولی دلم نیومد همون روز یعنی 15 شهریور که تاریخ اصلی تولدته واست جشن نگیرمniniweblog.com.اونروز شیراز بودیم خونه بابا حاجی.به عمه و عمو بهرام گفتم بیان که واست یه جشن کوچولو بگیریمniniweblog.com .کیک هم خودم درست کردم و شامم رولت کالباس وکیک مرغ .ژله طالبیniniweblog.com.با اینکه خیلی ساده بود ولی همه چی عالی بود،دست همگی درد نکنهniniweblog.com

واسه دیدن عکسا دنبالم بیا

 

کادوهایی که زحمت کشیده بودن

مامان جون و بابا حاجی : 100 هزار وجه نقد + یه هلیکوپتر

عمه بهاره : یه ماشین و یه تانک

عمو بهرام : یه هواپیما

عکس همه کادو هاتو تو پست بعدی میذارم

پسندها (2)

نظرات (0)