باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

روزهاي پاياني دو سالگي

1393/6/1 13:11
نویسنده : مامان نسیم
959 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عسلمniniweblog.com

یکسال دیگه هم گذشت و پسر مامان داره 3 ساله میشهniniweblog.com،چقدر زود گذشت این روزا انگار همین دیروز بود که بی بی چک زدم و مثبت بودniniweblog.com.اصلا باورم نمیشد دارم مادر میشم.وای روزی که بدنیا اومدی از لحظه ای که متولد شدی همه دردها یادم رفتniniweblog.com.روزی که گفتی مامان،روزی که اولی قدماتو برداشتی و روزی که برای اولین بار شعر میخوندیniniweblog.com......

بچه داری سختیهای خودشو داره ولی واسه من همه این روزها شیرین بود niniweblog.comو هرروز یه تجربه جدید.ازت ممنونم که اومدی و اجازه دادی این روزهای شیرین رو تجربه کنمniniweblog.com.اومدم کمی از این روزها واست بگمniniweblog.com.از این روهای پایان دوسالگیت:

- 28 ماهه بودی که دیگه مامیت نکردم و از همون لحظه دیگه خودتو خیس نکردیniniweblog.com ولی متاسفانه پی پی نمیری تو دستشویی و وقت پی پی میای میگی منو مامی کنniniweblog.com.از تاریخ 1 مرداد 1393 هم شب مامیت نکردم و خوشبختانه جاتو خیس نکردیniniweblog.com

گفتگوی ای روزا:

باربد: من پلیسم                        مامان:خب پلیسا که تو مامی پی پی نمکنن میرن تو دستشوییniniweblog.com

باربد : من پلیس کوچولو هستم تو مامی پی پی میکنمniniweblog.com

- 2 سال و11 ماهه بودی که شروع کردی سه چرختو پا زدی niniweblog.comو خیلی وقته بود  که دیگه خودت ماشین برقیتو کنترل میکنی.niniweblog.com

- هر کاری که میکنی من و بابایی  رو نگاه میکنی ببینی عکس العمل ما نسبت یه اون کار چیهniniweblog.com و ما اون کار خوب میدونم یا بد که انجام بدی یا نهniniweblog.com

- وقت خواب همه اسباب بازی ها و عروسکاتو نزدیک خودت میخوابونی.از سه چرخه و اسکوتر تا عروسک و ماشینniniweblog.com

- خیلی کلمه دوست داشتن بکار میبری،اینو نمخورم دوست ندارم اینو مخورم دوست دارم niniweblog.com.......

- من و بابایی رو بغل میکنی و میگی تو نی نی منی niniweblog.comو وقتی ما میگیم نه تو نی نی منی میگی نه من انگری بردمniniweblog.com

و صدها کار دیگه که باعث شدی دنیای ما شیرین تر بشه niniweblog.com و پر از تجربه های جدید.انشالله که خاطرات 120 سالگیتو بنویسم عزیز مامانniniweblog.com

دوستت دارم تا همیشه عشق مامان

پسندها (1)

نظرات (0)