باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

مردای من روزتون مبارک

1393/3/3 16:39
نویسنده : مامان نسیم
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

امروز روز مرد بود و من دوست داشتم بهترینها رو برای شما دو تا مرد زندگیم بخرم niniweblog.comولی میخواستم با پول خودم این کارو کنمniniweblog.com و چون پولم هنوز به دستم نرسیده بودniniweblog.com و نمیخواستمم که دست خالی هم باشمniniweblog.com بعد از اینکه از دانشگاه اومدم با هم رفتیم بیرون و بهت گفتم که باربد روز بابایی بریم واسش کادو بخریمniniweblog.com و تو هم گفتیم بریم برای بابایی جایزه بخریمniniweblog.com،خلاصه رفتیم یه شاخه گل رز قرمز و یه جعبه شیرینی خریدیم و اومدیم خونهniniweblog.com و تو هم بابایی رو بغل کردی و بوسیدی و به زبون شیرین خودت بهش گفتی روزت مبارک و بابایی هم کلی ذوق کرد،فردای اون روز هم واستون کیک پختمsmile،هر وفت کادو ها رو خریدم عکساشو میذارم

شکلک های روز مادر و پدر [ متحرک ] 1

اینم از کادوها:

کادو بابایی که یه باطری واسه موبایلش خریدمniniweblog.com

Love Graphic #50

اینم کادوی عشق مامان به درخواست خودشniniweblog.com

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

madarkhanomi
5 خرداد 93 19:24
به به مبارکه انشاله که همیشه خوش باشید و سایه آقا بهنام روی سرتون باشه
مامان نسیم
پاسخ
مرسی عزیزم عشق عمه رو ببوس