باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

بازم گردش

1392/12/13 16:20
نویسنده : مامان نسیم
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانniniweblog.com

خوبی عزیز دلم؟niniweblog.comمدتیه هفته ای یبار نهار میریم بیرون niniweblog.comدعوت بابایی،گفته بودم باباییniniweblog.com پروژه جدیدشون کنار دریاست میریم اونجا niniweblog.comو بابایی واسمون کباب درست میکنه.niniweblog.comدیروزم رفتیم البته ایندفعه کوبیده مرغ داشتیمniniweblog.com که بابایی درست کرد و خیلی هم خوشمزه بودniniweblog.com،هوا هم که مثل این مدت عالی niniweblog.comو توهم واسه خودت کلی بازی کردی niniweblog.comجای همگی خالی،بعدم که اومدیم خونه باربدی از خستگی بیهوش شد niniweblog.comو تا بعداز ظهر یه خواب اساسی کردniniweblog.com،همیشه خوش باشی پسرمniniweblog.com

niniweblog.com

بفرمایید کبابniniweblog.com

niniweblog.com

اینم گل پسر منniniweblog.com،فدای اون اخمات که بخاطر آفتابniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

اینم باربد مامان که کلی خستستniniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 16:29
این وبلاگیه که کارهامواونجا میزارم یه نگاه بندازببین برانینیتون لازم ندارین چیزی اگرنخواستین نظربذاری هاااااااااااا http://manvanamadiham.blogfa.com/
امیرحسین کوچولو نفس ما
15 اسفند 92 4:17
به به چه پسر خوردنی ایی.... چه کباب خوشمزه ای..... دست آقای پدر درد نکنه نوش جونتون.همیشه به گردش
مامان نسیم
پاسخ
مرسی خاله جون جای همگی خالس
مامان محیا
16 اسفند 92 2:14
همیشه به گردش وشادیچ کوبیده هایی به بهمن هم کوبیده ی مرغ درست میکنم البته من توی روغن سرخ میکنم اون جوری هم خیلی خوشمزه است
مامان نسیم
پاسخ
مرسی خاله جوننوش جان
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 اسفند 92 3:00
افرین به شما که فرصت و قنیمت شمردین و ناهار میرین بیرون .. همیشه خوش باشید به به چه کبابی درست کرده اقای پدر دستش درد نکنه.. نازنی عزیز دلم افتاب چشاشو اذیت کرده فدای اخم کردنت
مامان نسیم
پاسخ
آره زهرا جان بهتر از بیکاریهمرسی عزیزم خدا نکنه