باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

30 سالگی بابایی و 30 ماهگی باربد

1392/12/16 12:14
نویسنده : مامان نسیم
2,568 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترین صداهای زندگی تپش قلب شماست

با شکوه ترین روز دنیا تولد شماست پس برای

من بمانید و بدان که عاشقانه دوستتان دارم

سلام عزیز دلم

تولدتون مبارک

تولد 30 سالگی بابایی همزمان با 30 ماهگی پسر گلم بود منم با یه تیر دوتا نشون زدم و یه جشن کوچولو گرفتیم تصويرمهمون این جشن ما عمو مسلم و خاله مریم و خانواده دایی یوسف بود کلی هم بهمون خوش گذشت جای همگی خالی

 

بهنام جان از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم.
تولدت مبارك عشقم

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

 

باربد جان بهانه زندگیم تولدت مبارک

 

 

بدو دنبالم بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

شکلک های شباهنگ Shabahang- Happy Birthday: 3

این کیک تولد که خودم درست کردم،مزش خوب بود ولی تزیینش خیل راضی نبودمniniweblog.com

پدر و پسر جشن ماniniweblog.com

فدات بشم الهی منniniweblog.com

پدر و پسر در حال فوت کردن شمع تولد

فدات بشم با کلی تعجب نگاه میکردniniweblog.com

اینم کادوهای تولد که خودت انتخاب کردیniniweblog.com

دایی یوسفم زحمت کشیده بودم و واسه بابایی یه لباس آوردن دستشون درد نکنهniniweblog.com

عمومسلم هم یه کیف پول واسه بابایی اوردنniniweblog.com

اینم کادو من وباربدی (یه پارچه و سکه الیزابت)مبارکت باشه باباییniniweblog.com

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

madarkhanomi
18 اسفند 92 18:09
مباررررررک انشاله تولد 3000000000000000000 ماهگیه این شازده رو بگیرید
مامان نسیم
پاسخ
مرسی زن دایی جون
مامان محیا
19 اسفند 92 1:48
اول به آقای پدر تبریک میگموبعد به آقای پسر تبریک میگمالی روز به روز شاهد بزرگ تر شدنت باشم واز بزرگتر شدنت وآقا شدنت لذت ببرم
مامان نسیم
پاسخ
مرسی خاله فرزانه جان
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 اسفند 92 2:54
مبارک باشه تولد 30 سالگی همسر مهربونتون ماهگرد 30 ماهگی باربد نازنینم ان شالله که همیشه شاد باشین و خوشبخت چشم بد دور از عشق زیباتون
مامان نسیم
پاسخ
مرسی زهرا جانشما هم همیشه خوش باشید عزیزم