باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

نی نی دایی بدنیا اومد

1392/9/15 17:03
نویسنده : مامان نسیم
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانniniweblog.com

روز یکشنبه 10 آبان 1392 زن دایی رو بردن بیمارستان اردیبهشت شیرازniniweblog.com برای اینکه نینیش بدنیا بیادniniweblog.com.ساعت 10 صبح خانوم خانوما بدنیا اومدniniweblog.com،یه دختر ناز و کوچولو niniweblog.comو من برای اولین بار عمه شدم niniweblog.comو تو پسر عمه ی این فینگیلیniniweblog.com،راستی این اولین نوه ی دختری توی فامیل محقق هستniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

دوستت داریم فاطمه کوچولوniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

tahana
28 آذر 92 14:53
چه وبلاگ قشنگ وشادی .بسیار با سلیقه .دوستش دارم. باربد کوچولو یه ماچ گنده از لپت مرسی خاله عزیز
madarkhanomi
8 بهمن 92 15:26
مرسی عمه جون ببخشید که مامانم نرسیده این پست رو بخونه آخه من بهش فرصت سر خاروندن هم نمیدم! چقدر هم فسقلی بودما!
مامان نسیم
پاسخ
آره فسقل عمه