باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

آقا باربد دختر میشود

1392/4/8 15:27
نویسنده : مامان نسیم
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانیniniweblog.com

ما دیشب اومدیمniniweblog.com اونجا کلی با هستی و روژان بازی کردیniniweblog.com،نمیدونم اونجا چی دیدیniniweblog.com که وقتی اومدیم خونه همینکه رسیدیم رفتی سر میز آرایشی من niniweblog.comو لاک هامو ازم خواستیniniweblog.com بعدم خواستی که بزنم به ناخناتniniweblog.com،وقتی هم که برات لاک زدم گفتم که فوتشون کنی و شروع کردی به فوت کردن اوناniniweblog.com،لاک ها ورقی بود و زودی پاک میشدniniweblog.com و جالب اینکه یکیش که پاک میشدniniweblog.comدوباره لاک رو می آوردی و میگفتی که برات بزنمniniweblog.com

اینم دست مادر و پسر

امروز صبح هم همینکه از خواب بیدار شدیniniweblog.com شروع کردی به فوت کردن لاکاتniniweblog.com،و باز میخواستی که اونایی که پاک شده دوباره واست بزنمniniweblog.com و اینکارت تا ظهر ادامه داشتniniweblog.com تا اینکه از اونجا که من کار داشتم niniweblog.comرفتی پیش بابایی niniweblog.comو این کارو از اون خواستی niniweblog.comو از اونجا که بابایی خیلی رو این موضوع حساس niniweblog.comکه تو کارای دخترونهniniweblog.com انجام بدی بهت گفت که ایییی(کثیف)niniweblog.com و تو هم لاک رو انداختی رو مبل و گفتی ایی niniweblog.comو دیگه بکل بیخیال اینکار شدیniniweblog.com


 

دوستت دارم مامانیniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

madarkhanomi
9 تیر 92 12:41
سلام عزیزم زن دایی احتمالا یه کم دیگه که بزرگ بشی از مامان آبجی میخوای!!!
مامان محیا
11 تیر 92 3:51
خاله به قربون اون دست وپای کپچید بره.چرا به دوستت محیا سر نمیزنی؟