باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

از 18 ماهگی به بعد به روایت تصویر

1392/3/10 16:37
نویسنده : مامان نسیم
914 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیali-mahsaاینم عکسای عید به بعدniniweblog.com

ده(وقتی مامانی تا 9 میشماره من فوری میگم 10)ببینید حالت صورتمو

 

niniweblog.com

آخجون عید شد.اینم ژست من واسه عکس گرفتن

 

 

 

 

اینم من و گاگا در چمران شیراز(عید92)

niniweblog.com

اینم حافظیه شیراز(عید92)

niniweblog.com

چه حالی میده تو سبد(خونه خاله زهرا)

niniweblog.com

اینم باغ دلگشا شیراز(عید 92)

 niniweblog.com

اینم 13 بدر 92 (من در حال خوردن)

niniweblog.com

من روز سیزده بدر بهمراه گاگا لالا کردم

niniweblog.comدالی(اینم من زیر پای بابایی)

niniweblog.com

وای خسته شدم ازبس راه رفتم

niniweblog.com

از دست مامان همش از من عکس میگیره بابا پروژه هام مونده

niniweblog.com

میبینید چه پسر خوبیم هر روز با مامان وبابام مسواک میزنم

niniweblog.com

منو میبینید آلآن موش شدم

niniweblog.com

اینم یه عکس هنری

کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)