باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

عیدی دوستای باربد

1392/12/21 14:21
نویسنده : مامان نسیم
315 بازدید
اشتراک گذاری

این تقویمارو برای عیدی دوستای باربد درست کردمniniweblog.com

niniweblog.com

عیدی ایلیا خان

niniweblog.com

عیدی محیا جونی

niniweblog.com

امیرحسین عزیزم

niniweblog.com

کیانوش خان

niniweblog.com

 

دوستان هرکس اصل تقویمهارو خواست بگه براش میل کنم با کیفیت رو کاغذ A3 میتونید چاپ کینید،اگه با عکس دیگه ای هم خواستید در خدمتم،منتظرتونمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محیا
21 اسفند 92 14:31
الهی من فدای اون مهربونی و سلیقه ات برمبهترین عیدی واسه ی من ومحیا بود.دست مهربوتو از دور میبوسموبه داشتن دوستی مثل شما افتخار میکنمعمه ی محیا هم واسه ی محیا یه تقویم چاپ کرده اون هم مثل تقویم شما خیلی خوشگلههم واسه ی شما رو وهم واسه ی اونو چاپ میکنم
مامان نسیم
پاسخ
خوهاش میکنم کار خاصی نکردم عزیزم
مامان محیا
21 اسفند 92 14:49
❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
21 اسفند 92 15:43
می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود . عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ... بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...
madarkhanomi
21 اسفند 92 19:29
اوه مرسی خانوم هنرمند... منم انشاله عکس فاطمه جان رو میفرستم که زحمتش رو بکشی عمه جون پیشاپیش ممنون
مامان نسیم
پاسخ
خواهش میکنماونو که حتما وظیفمه واسه عشقم اینکارو کنم
مامان امیرحسین
21 اسفند 92 23:01
khososi dari azizam
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 اسفند 92 0:19
سلام عزززیز دلم ممنونم بابت لطفت واای که چقدر قشنگ شده حسابی شرمنده ام کردی هااا مرسی خیلی ماهی دوستم عاشقتم
مامان نسیم
پاسخ
خواهش میکنم زهرا جون،ایلیا عشقه خالشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 اسفند 92 0:20
عزیزم یه کوچلو خصوصی
مامان امیرحسین
22 اسفند 92 21:00
عزیزم خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه فدات شم کیفیتش خوب بود
مامان نسیم
پاسخ
خوهش میکنم خانومی