باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

تزیین کیک تولد

1392/12/19 17:10
نویسنده : مامان نسیم
1,637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلمniniweblog.com

اینجا میخوام بگم چطوری کیک تولد شما و بابایی رو تزیین کردمniniweblog.com

بدو   دنبالم بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اول از همه بگم میخواستم یه کیک درست کنم و از وسط نصفش کنم که بابایی گفت کمهniniweblog.com،بنابراین دوتا درست کردمniniweblog.com

niniweblog.com

من از خامه شکلاتی استفاده کردم و روی کیک اول رو کامل شکلات مالیدمniniweblog.com

niniweblog.com

بعد موزمو حلقه حلقه کردم و روش چیدمniniweblog.com

niniweblog.com

و بازم خامه مالیدمniniweblog.com

niniweblog.com

و روشو پودر نارگیل و کاکایو ریختمniniweblog.com

niniweblog.com

و بعد کیک دومو روش قرار دادم و کلا خامه مالیدم و گذاشتم تو یخچال تا خوب خامه خودشو بگیرهniniweblog.com

niniweblog.com

و چندین بار این کارو تکرار کردم و در آخر روشو با همون پودر نارگیل و شکلات و خامه تزیین کردمniniweblog.com

niniweblog.com

شاید ظاهرش خیلی جالب نباشه ولی حسابی خوشمزه شده بود niniweblog.comجای همگی خالی،اینم وقتی که از وسط برش زدیمniniweblog.com

تا هنرنمایی بعدی بابایniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 اسفند 92 2:49
مثل همیشه عالی نوش جونتون بافتش که عالیه مشخصه خوشمزه شده بود واای که خیلی دلم خواااست
مامان نسیم
پاسخ
ممنون عزیزم جای همگی خالی
madarkhanomi
20 اسفند 92 9:41
وای دهنم آب افتاد ... دلم به تاپ تاپ افتاد!
مامان نسیم
پاسخ
آخی ببخشید زن دایی جونایشالله اومدید خونمون واستون درست میکنه مامان نسیم