باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

گردش سه نفره

1392/11/27 18:04
نویسنده : مامان نسیم
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانیniniweblog.com

چندروز پیش بابایی ما رو نهار به صرف کباب دعوت کرد بیرونniniweblog.com،از شب قبل وسایلا رو آماده کردیمniniweblog.com و از اونجایی که پروژه جدید بابایی روبروی دریاست niniweblog.comو جای قشنگی هست قرار شد ما یعنی من و تو ظهرniniweblog.com با ماشین بابایی که خونه گذاشت واسه ما بریم اونجاniniweblog.com،خلاصه ظهر ساعتای 1:30 بودniniweblog.com که من و تو وسایلارو گذاشتیم تو ماشین و حرکت کردیم به محل مورد نظرniniweblog.com.اونجا بابایی هم بما پیوستniniweblog.com و رفتیم یه جای فوق العاده قشنگ کنار دریاniniweblog.com بساطمونو پهن کردیم و بابایی شروع به کباب درست کردن کرد niniweblog.com،منظورم کباب کوبیدست و با اینکه اولین بارش بود این کبابو درست میکردعالی شدniniweblog.com،خلاصه نهارمونو خوردیم niniweblog.com کلی هم تو بازی کردیniniweblog.com و برگشتم خونه،این اولین گردش سه نفره ما بودniniweblog.com و کلی بهمون خوش گذشت و با بابایی تصمیم گرفتیم هفته ای یکبار این برنامه رو داشته باشیمniniweblog.com

یه اتفاق بد که افتادniniweblog.com این بود که من یادم رفته بود دوربینو ببرمniniweblog.com وموبایلم هم شارژ داشتniniweblog.com و نتونستم این روز قشنگو با عکس خاطره کنم انشالله سری بعدniniweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
24 بهمن 92 16:52