باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

اینجا همه چی در همه

1392/11/1 17:03
نویسنده : مامان نسیم
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانniniweblog.com

میدونم نمیتونم لحظه لحظه شیرین کاریهات و خاطراتتو ثبت کنم niniweblog.comو خیلی زود دلمون برای این روزا حسابی تنگ میشه niniweblog.comولی کاری نمیشه کرد،تا اونجا که بتونم با عکس و فیلم و این وبلاگ سعی میکنم خاطراتتو ثبت کنم.niniweblog.com

باربدی عاشق اینکاره که بابایی رو دستاش بلندش کنهniniweblog.com

بـدو  دنبالم بیا

 اینو بگم برات عزیز دلم niniweblog.com که کار هرروزت شده niniweblog.comهمه ی ماشینهاتو میاری و پشت سرهم میچینیشون وبه اصطلاح خودت میگی تصادف شدهniniweblog.com و باهاشون بازی میکنیniniweblog.com

جندروز پیش  وقتی بازیت تموم شد مامانی به شما گفت niniweblog.comکه باهم یه مسابقه بدیم ،اونم اینکه تا مامانی ظرفاشو میشوره niniweblog.com توهم ماشینهاتو بذاری تو اتاقت سرجاشون niniweblog.comو پسر مامان تو این مسابقه برنده شدniniweblog.com،وقتی اومدم ببینم چه کردی بله همه رو سرجاشون گذاشتی niniweblog.comو تا اونجایی که تونستی سعی کردی مرتب بذاریشونniniweblog.com و یه جایزه پیش مامان داریniniweblog.com، اینم عکسشniniweblog.com

 

 

و یه کار بامزه دیگه،عاشق عروسکات هستیniniweblog.com،اونروز اومدی میگی مامان ببییی ایی کردهniniweblog.com مامیش کن.گفتم نمیخواد ببر تمیزش کنniniweblog.com گفتی بشوریمشniniweblog.com گفتم نه نمیشه بشوریمشniniweblog.com مگه قانع میشدی در اخر گفتی دسال بیار(دستمال بیار) niniweblog.comو دستمال کاغذی خواستی که تمیزش کنیniniweblog.com.خلاصه کلی واسشون مادری میکنیniniweblog.com،باهم غذا میخوریدniniweblog.com،لالا میکنیدniniweblog.com و ..... واینک اختمامیه کاراتniniweblog.com،اینجا داری نینیتو لالا میکنیniniweblog.com،مثل مامانی گذاشتیش رو پاهات و واسش لالایی میخونیniniweblog.com

 

یه خورده تو غذا خوردن باهات مشکل دارمniniweblog.com ،خیلی رابطه خوبی با برنج نداری و غذاهای حاضری رو بهتر میخوری niniweblog.comمثلا عاشق سیب زمینی یا بقول خودت ممی هستی حالا چه سرخ شده یا آبپز یا برشته niniweblog.comو عاشق تخم مرغ یا بقول خودت اویو niniweblog.comو فقطم زرده تخم مرغ آبپزو میخوری ولی نیمرو کامل میخوریniniweblog.com.کنسرو لوبیا هم دوست داری منم خودم واست درست میکنم niniweblog.com،وقتی دیگه غذا نمیخوای میگی دی شدم(سیر شدم) niniweblog.comاینجا تازه لوبیا خوردی ببین با خودت چه کردیniniweblog.com

و پسر مامان به به شدniniweblog.com

خیلی دوست داری بری تو اتاقت و بازی کنیniniweblog.com ولی نمیدونم از چی میترسی که خودت تنهایی نمیریniniweblog.com و مدام به من یا بابایی میگی بیم تو اتاخ بابد باسی niniweblog.com،یوقتایی تنهایی میری بعد چند ثانیه بدو میای تو بغلم میگی آپوووو بیادniniweblog.comوقتی باهات میایم عاشق این هستی که بری رو صندلی و باب اسفنجی  رو در کمدتو ببینی و بوسش کنی و بگی دوآییniniweblog.com

و اینکه سوار ماشینت بشی وبازی کنی niniweblog.comو بگی آشین باسی (ماشین بازی)،دیگه خودت یاد گرفتی بدون کنترل پدال فشار بدیniniweblog.com و دنده عقب وجلو بزنی و حرکت کنیniniweblog.com

اینم باربد در حال ساختن برجniniweblog.com،کلی بازی میکنی و وقتی خسته میشی niniweblog.comمیگی ما برات درست کنیم niniweblog.comو من که واست درست میکنم میندازیش زمینniniweblog.com و میگی ادشتniniweblog.com(شکست)

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 یه سری کارها و اصطلاحات جدید باربدیniniweblog.com:

- هرکی زنگ میزنه فوری میری موبایل مامان رو نگاه میکنیniniweblog.com اگه عکس بابایی یا مامان من بیفته  اول اقا باید حرف بزنه،همینکه گوشی رو بر میداری به مامان من میگی دیام مامانو (سلام مامان جون) و شروع به صحبت میکنی niniweblog.com و مامان جونت هم کلی ذوقت میکنهniniweblog.com،اگه هم که تو حرف نزنی و وقتی من صحبتهام تموم شد قطع کردمniniweblog.com فوری میگی فلانی بودniniweblog.com مثلا ددا(درنا) بود،دایی بود و .....

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

- وقتی میرم غذا درست کنمniniweblog.com همینکه گاز رو روشن میکنم فوری میگی دس نسن داخه (دست نزن داغه)niniweblog.com،ولی مادر من مگه میشه پس کی غذا درست کنه فینگیلniniweblog.com

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

- مامان بهت میگه باربد بخورم niniweblog.com میگی دخورniniweblog.com ،میگم بخورم با اخم میگی دخووووووور niniweblog.comمیگم چرا میگی بابد ناسی (باربد نازی)niniweblog.com

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

- یوقتایی بابایی اذیتت میکنه niniweblog.comمیگه نسیم منه کلی بهش اخم میکنی میگیniniweblog.com مامان بابده niniweblog.comو هرچیزی که مربوط به تو باشه میگی فلان چیز باربدهniniweblog.com

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

- استکان که میارم واسه بابایی چایی بریزمniniweblog.com میگی چایی بابده میگم نه برای باباییniniweblog.com مگه باربدم میخواد میگه آنه(آره) niniweblog.comبعد که واست میریزم میگم باربد چایی داغهniniweblog.com میگی داخ نیس سده ه ه ه ه ه ه ه ه niniweblog.com



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا
2 بهمن 92 12:58
آفرین به باربدی که توی مسابقه برنده شد مرسی خاله فرزانه جون.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 بهمن 92 1:24
اشکالی نداره فدات شم مرسی عزیزم
مامان محیا
4 بهمن 92 23:23
کاشکی همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دل هایمان سر زانوهایمان زخمی میشد وقعا خیلی زیبا نوشتی
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
6 بهمن 92 0:14
سلام نسیم جان ممنون از حضورتــــ ... پسر نازی داری ... خدا برات 1000 ساله اش کنه ... ممنون خاله جون.امیر علی رو از طرف ما ببوس
madarkhanomi
6 بهمن 92 17:28
عجب ترفند با حالی به کار بردی واسه مرتب کردن اتاق باربدی! وبلاگ رو آپ کردم بالاخره،تشریف بیارید خانومی
مامان امیرحسین
8 بهمن 92 22:21
چه پسر نازی داری خدا نگهش داره قربون خنده هات عزیزم
مامان نسیم
پاسخ
مرسی خاله جون لطف دارید شما