باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

40 ماهگیت مبارک عسلم

1393/10/18 1:41
نویسنده : مامان نسیم
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان 

40 ماهگیت مبارک انشالله 40000000 سالگیت

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

سلام عشقمniniweblog.comخوبی عسلم؟بازم 40 ماهگیت مبارک.انشالله 40000 سالگیتبازم معذرت میخوام niniweblog.comمامان آخه خیلی دلم میخواست niniweblog.comواست کیک درست کنم و واست تولد بگیرم  ولی متاسفانه بخاطر امتحانا اصلا وقت نشد انشالله بعد از امتحانا حتما جبران میکنم 

انشالله بعد میام با یه پست کامل با عکسا و کارهای این ماهت.فعلا برم لالا با اجازهniniweblog.com

محصل

پسندها (2)

نظرات (1)

دانشجو حقوق
25 دی 93 17:58
واقعا پسر خوشگلی داری. حق داری این همه عاشقش باشی . منم عاشق پسرامم که این همه خوشگلن و دوست دارم بخورمشون
مامان نسیم
پاسخ
ممنون لطف دارید