باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

٣۴ماهگيه عسل خان

1393/4/23 14:14
نویسنده : مامان نسیم
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم،جونم،عمرم،نفسم 

با کلی تاخیر 34 ماهگیت مبارکمیدونم خیلی دیر اومدم ولی هنوز خستگی امتحانا تو تنمه,کلی حرف دارم برات بزنم ولی میخوام از کارای و شیرین زبونیات بگم عشقمHello:

-خیلی کارارو انجام میدی،کولر وبا کنترلش خاموش و روشن میکنیniniweblog.com؛وقتی تلفن زنگ میخوره خودت دکمشو میزنی و جواب میدیniniweblog.com،با موبایل من و بابایی بلدی کار کنی،خودت قفلشو باز میکنی و باهاش فیلم میبینی،صفحه عوض میکنیniniweblog.com و عاشق پو هستی که تو گوشی مامانیه،همینکه صداش میاد میگی گشنشه بهش غذامیدی،باهاش حرف میزنی،میخوابیونیش و .....niniweblog.com

-چند مدت پیش اومدی بمن میگی منم گردنبند میخوامniniweblog.com آخه من میترسیدم پاره بشه برات نمینداختم ولی وقتی خودت خواستی برات انداختمniniweblog.com و هرجا میرفتیم اونو به همه نشون میدادی و میگفتی منم گردنبند دارم niniweblog.com،بعد میرفتی به بابایی میگفتی تو گوشوار نداری،منم ندارم،مامان داره niniweblog.com

-خودت میخوای بری دستشویی چهارپایتو میذاری زیر پاهات و چراغو روشن میکنیniniweblog.com

-رفته بودیم شیراز به مامان جون میگفتی بهم غذا بدهniniweblog.com اون میخواست بده میگفتی هواپیما بیاد niniweblog.comبعد که مامان جونت میگفت هواپیما بیاد بره تو فرودگاه دهنتو میبستی و میگفتی فرودگاه بستهniniweblog.com

-عاشق کارتون دیدنیniniweblog.com،برنامه های مورد علاقت:تام و جری،بره های ناقلا،باب اسفنجی و اسکارniniweblog.com.خودت انتخاب میکنی که کدومو ببینی هرکدومو نمیخوای میگی این ناخوام(نمیخوام)niniweblog.com و هرکدومو میخوای میگی همی خوبه ایخوام(میخوام)niniweblog.com ،همینکه من یا بابایی میخوام تلویزیون ببینیم میگی نه اجازه نمیدم نوبت منهniniweblog.com

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

-برای هر کاری اجازه میگیریniniweblog.com،بمن میگی نرو دانشگاه بیا پیش من و به بابا هم میگی نرو سرکارniniweblog.com بعد دمپایی هاتو میذاری پشت در میگی در باز نمیشهniniweblog.com

-یه مدت خیلی حموم رفتنو دوست نداری ما هم اصرار نمیکنیمniniweblog.com بعد خودت میای میگی مامان من بو میدم بریم حمومniniweblog.com بعدم که از حموم میای میگی موهامو بو کن بو نیدم(بو نمیدم) به به شدمniniweblog.com،وقتی هم من یا بابایی از حموم میایم چشماتو میبندی تا ما بریم تو اتاقniniweblog.com البته کلک از لای چشماش نگاه میکنهniniweblog.com

32.gif

- چند مدت پیش تاب تکون دادی و خورد تو سر منniniweblog.com،من چون چندبار بهت گفته بودم وقتی باهاش بازی نمکنی تکونش ندهniniweblog.com میخوره به کسی خیلی عصبانی شدمniniweblog.com ولی هیچی بهت نگفتم،هر چی هم بابایی بهت گفتniniweblog.com برو از مامان عذر خواهی کن پسر مغرور مامان اینکارو نکردniniweblog.com و بعد از مدتی که بابایی بهت گفت برو پیش مامانی گفتی مامان باهام قهرهniniweblog.com،بابایی هم گفت خب برو عذرخواهی کنniniweblog.com گفتی بلد نیستمniniweblog.com،بلای مامان مگه اولین بارت بود میخواستی عذرخواهی کنی؟؟؟؟niniweblog.comخلاصه بابایی بهت گفت چیکار کنی و توهم اومدی منو بغل کردیniniweblog.com و بوسیدیniniweblog.com وگفتی ببخشیدniniweblog.com و از اون روز به بعد همین که کار بدی میکنی زودی میگی مامان ب بخ شیدniniweblog.com بخش بخش اونو میگی

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

-دیشب رفته بودیم خونه دایی یوسف و تو داشتی بازی میکردیniniweblog.com بعد که میخواستیم بیایم بدو اومدی niniweblog.comمیگی مامان توروخدا نریم نمیدونستم بخندم یا ......niniweblog.com اولین بار بود که این حرف میزدی نمیدونم از کی یاد گرفتیniniweblog.com بعد که دید ما خوشمون اومده مدام تکرار میکردniniweblog.com

  شکلکهای جالب آروین
اینم کادو تولد گل پسری،مبارکت باشه عسلمniniweblog.com


پسندها (1)

نظرات (4)

زهرا مامان ایلیا جون
24 تیر 93 18:45
نظر من کووو من رمز تو ندارم هاااا
مامان نسیم
پاسخ
ببخشيد عزيزم برات ميذارم
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 93 15:12
سلام عزیز دلم سلام شیطون بلای خاله درسته همه خاطات و عکسای خوشگلتو قبلا تو وایبر دیدم ولی اومدم اینجا دوباره ببینم که دلم برات تنگ نشه جوجویی/ عاشق خودت و مامان مهربونتم بووووووووووووووووووس
مامان نسیم
پاسخ
مرسي خاله شقايق مهربونم.ما هم شما و ارشان گلي رو دوست داريم.عشق خاله رو ببوس
مامان آرتین
4 مرداد 93 14:46
34 ماهگیت مبارک پسر قشنگم
مامان نسیم
پاسخ
مرسي خاله جون
مامان سمیه
10 مرداد 93 17:16
34 ماهگیت مبارک عشقم نسیم جوووون ببخشید اگه دیر اومدم،سرم خیلی شلوغه،امیدوارم از دستم ناراحت نشی بوووووووووووووووووووس
مامان نسیم
پاسخ
نه عزیزم ممنون که بهمون سر زدی عزیزم