باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

امتحانات مامان نسیم

1393/3/30 22:20
نویسنده : مامان نسیم
942 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانniniweblog.com

الهی من فدای پسر صبورم بشمniniweblog.com،این روزا که مامانی امتحان داره خیلی خوب باهام همکاری میکنیniniweblog.com و به بازی کردن خودتو مشغول میکنی تا مامانی درسشو بخونهniniweblog.com،خیلی وقتها هم کمکم خونه رو مرتب میکنیniniweblog.com و اسباب بازی هاتو جمع میکنیniniweblog.com.یوقتایی هم که دیگه حسابی حوصلت سر میره میای میگی مامان دست دوختی niniweblog.com(درستو خوندی) و وقتی که من میگم هنوز مونده میگی نه مامان اسه (بسه)niniweblog.com.الهی من فدات بشم گل مامان.ایشالله که یه روز بتونم ای روزا رو برات جبران کنم عشق مامانniniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان سارا
31 خرداد 93 19:29
مامان نسیم آخه چرا دساتو زود نمیدوزی (درستو دوختی؟) که با باربدی بازی کنی؟؟؟عزیزم چه بامزه حرف میزنی. چرا اینقدر دست میدوزی؟ اسه! عزیزززززززم من عاشششق اشتباه حرف زدن بچه هام به منم سر بزن گلم
مامان نسیم
پاسخ
چشم خاله سارا جون بهت سر ميزنيم. اره از دست اينوروجک همش ميگه بسه درس نخون
زهرا مامان ایلیا جون
1 تیر 93 3:15
افررررین به باربد خان عزززیز که انقدر هوای مامانشو داره هزار ماشالله دوست جونی ان شالله موفق شی
مامان نسیم
پاسخ
اره زهرا جون پسرمون حسابي مامانشو درک ميکنه مرسي عزيزم
مامان آرتین
1 تیر 93 8:19
چه پسر خوبی مامانشو درک میکنه، اجازه میده مامان نسیم درس بخونه یه عالمه بوس
مامان نسیم
پاسخ
مرسي خاله سعيده جون
سحر
2 تیر 93 8:15
سلام عزیزم، شرمنده فکر کردم همه رمزها رو برداشتم، مواردی که خواسته بودی رمزش برداشته شد. از اینکه به من سر می زنی ممنونم،باربد جون رو ببوس.
♥مرجان مامان آران و باران♥
9 تیر 93 12:44
اخی نازییی قربون حرف زدنشش ایشالا موفق باشی دوستمممممممممم
مامان نسیم
پاسخ
مرسي خاله مرجان عزيز.دوتا فينگيلتو ببوس عزيزم
ღ مامان خدیجـــــه ღ
11 تیر 93 13:33
سلام گلم انشالله امتحانت رو با موفقیت زود تموم کنی و با گل پسرمون بازی کنی
مامان نسیم
پاسخ
ممنون عزیزم حتما
زهرا مامان ایلیا جون
16 تیر 93 5:16
http://mamisite.com/forum/t2674-24.html نسم جووون این ادرس تم تولوده صفحه شطرنجی و و مک کویین همین طور باب اسفنجی هم داره