باربد،پرنس کوچولوی ماباربد،پرنس کوچولوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پرنس کوچولوی من

۳۲ماهگیت مبارک عسلم

1393/3/3 16:26
نویسنده : مامان نسیم
902 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم،عشقم،عمرم،جونم،همه زندگیم تولدت مبارک

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

 

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

الان 32 ماهه لحظه به لحظه در کناره من و بابایی هستی و تنهایی هامون رو پر میکنی عسلمniniweblog.com،وقتایی که بابایی سرکار،یا وقتایی که مامانی دانشگاست تو تنهاییمونو پر میکنیniniweblog.com،مامان و ببخش اگه این روزا یکم بی حوصلم آخه کارای خونه و درس و دانشگاه مامانی رو خسته کردهniniweblog.com،راستی قند عسلم ازت ممنونم که وقتی من دانشگاهم بابایی رو اذیت نمکنیniniweblog.com و بهانه مامانی رو نمگیری و با بابایی بازی میکنی تا من برگردمniniweblog.com،این روزها کلی برامون شیرین زبونی میکنی و من خیلی دلم تنگ میشه برای روزایی که کلماتو غلط غلوط میگفتیniniweblog.com: آپود (تموم شد)،دوآیی(باب اسفنجی)،اویو (تخم مرغ) و ......

کارهای و حرفای این روزهات:

- مدام ميای به من يا بابايي ميگی دندون داري منم دندون دارم.چشم داري منم دارم و ..... .niniweblog.com

- وقتي ميخواي شیر بهت بدم ميگي من بریزم و وقتی با کمک همدیگه شیر میریزیم تو شیشت میگم بسه و تو میگی پر نشده.من میگم تموم میشه و تو میگی اپود نشده(تموم نشده).niniweblog.com

- مدام از من و بابایی سوال میکنی و هرچیزی که میبینی میگی مامان اي چيه ؟؟؟؟؟لقمه غذا بهت ميدم بازش ميکني ميگي چي توشه؟؟؟؟؟niniweblog.com

- تو همه کارا بايد کمک کنی از سبزي پاک کردن و سفره انداختن و جمع کردن و کيک.غذا درست کردن .niniweblog.com

- وقتي عصباني ميشی میگی ااااااااا.اي بابا (تکه کلامته)niniweblog.com،چندروز پیش پیپی کرده بودی اومدی گفتی مامان منو بشور،گفتم اجازه بده کارامو کنم بعد گفتی ای بابا از دست تو منو بشور .....niniweblog.com

- وقتی بهت میگیم تو نفس کی؟همون کسی که ازت پرسیده رو میگی مثلا میگی نفس مامان و ...niniweblog.com

برای دیدن عکسای این ماه باربدی دنبالم بیااااااااااااااااااااااااا

عاشقتم تا همیشهniniweblog.com

باربدی عاشق هندونهniniweblog.com

گل باشی مامانی،عمرت گل نباشه عشقمniniweblog.com

باربدی در حال سبزی پاک کردنniniweblog.com

بفرما صبحانهniniweblog.com

عاشقتم  همه  هستی منcreddy11.gif

پسندها (2)

نظرات (6)

سارا مامان محمدرضا
1 خرداد 93 21:31
32 ماهگیت مبارک عزیزم. تکیه کلامات و حرفات خیلی بامزن.
مامان نسیم
پاسخ
مرسی خاله سارا
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 خرداد 93 0:30
سلام نسیم جونمم ببخشید میدونی چقدر درگیرم دیگهه فدای پسر گلی بشم 32 ماهگیش مبارکککککککککککک ببوسش عشق خاله رووووو میبوسمتونننننننننننننننن
مامان نسیم
پاسخ
مرسی خاله جونممنون که بهم سر سزدی عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
2 خرداد 93 3:00
سلاااام دوست جووونی خوبی من کم پیداااام یا شما نیستی 32 ماهگیت مبارک عسل خاله افرین که انقدر پسر خوبی هستی و مامانی رو اذیت نمیکنی میزاری به درس و دانشگاهش برسه
مامان نسیم
پاسخ
مرسی خاله زهراایلیا رو از طرف من ببوس
madarkhanomi
2 خرداد 93 14:58
به به 32 ماهگیت مبارک عزیز دلم. دیگه داری واسه خودت مردی میشیا عزیزم معلومه که از اون مردهای خانواده دوست میشی که از الان کمک مامان میکنی! خوشبحال خانومت!!!!
مامان نسیم
پاسخ
مرسی زن دایی جونفاطمه گلی عمه رو ببوس
madarkhanomi
2 خرداد 93 20:36
لطفا یه سر بهم بزن و توی نظر سنجی شرکت کن.مرررسی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 خرداد 93 15:33
سی و دو ماهگیت مبارک باربد خاله
مامان نسیم
پاسخ
مرسی خاله سعیده